jak zainstalować sterownik do drukarki...

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Pon, 4 Cze 2007, 02:03:56 BST

Jerzy Gawin napisał(a):
> Canon PIXMA MP150. Po długim poszukiwaniu na google'u znalazłem w końcu
> sterownik gutenprint 5.0.0.99 1-3lsb3.1.i486.rpm. Nie da go siÄ™
> zainstalować w systemie "klikalnym', gdyż menadżer archiwów mówi
> "nieobsługiwany typ archiwum". Ja nie znam komend, które pozwoliłyby
> wypakować plik i zainstalować sterownik. A szkoda, bo po miesiącu
> uczenia się ubuntu już większość rzeczy mi działa...

Albo przerĂłb rpm-a na deba za pomocÄ… programu alien, albo zainstaluj
pakiet "rpm" i "mc", a potem uruchom "mc" w konsoli i naciśnij "Enter"
na rpm-ie - zobaczysz zawartość i możesz ją sobie skopiować.

Pozdrawiam

	Krzysztof Lichota