problemy po wymianie karty graficznej

Paweł Kolankowski paool.k w gmail.com
Śro, 18 Kwi 2007, 18:11:19 BST

On 4/18/07, Piotr Jachacy <piotr w jachacy.net> wrote:
> Feisty? Jeśli tak, to instalujesz nvidia-glx(9631) czy
> nvdia-glx-new(9755)? Może to jest przyczyną?

miałem nvidia-glx(9631). teraz mam 9755 instalowane recznie i musze
przyznac ze jest lepiej... chociaz zauwazylem ze zalezy to od
odswiezania ekranu - przy 55 bylo tak jak bylo, przy 50 jest w miare
dobrze (jak na razie). dziwna sprawa.

do tego wg gnome odswiezanie mam 50 a wg nvidia-settings 60.

achh jak dawno nic nie grzebalem nareszcie cos nie dziala tak jak powinno! :D