Fw: Koniec

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pią, 6 Kwi 2007, 12:47:37 BST

On 13:10 Tue 27 Mar     , Malwina wrote:

> No dobrze a skąd mam wiedzieć co wpisywać do okna terminalu?
> Czy jest gdzieś w sieci jakiś spis komend albo coś?

Terminal poki co w ogole Cie nie powinien interesowac. Wlasciwie
wszystkie podstawowe czynnosci (takie jak np. instalacja oprogramowania)
mozna wykonac droga "klikologiczna". Mysle, ze przydatny dla Ciebie moze
byc "nieoficjalny przewodnik po Ubuntu", ktory jest dostepny pod
adresem:
http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Edgy_pl

Przemek