ciagle wyskakujacy dialog screenshoot`a

bartek wilczynski bartek w rezolwenta.eu.org
Pon, 2 Kwi 2007, 18:05:09 BST

Cytowanie Maciej Chojnacki <byte w byte.livenet.pl>:

> Jeżeli ten ktoś pisze o sobie "jestem programistą", to przyjmuję że
> zrozumie w lot.

Moze i slusznie piszesz. Byc moze to tylko ja mam zbyt lopatologiczne podejscie
do korespondentow tej listy. Jednak mysle, ze zwracajac komus uwage (zwlaszcza
publicznie, na liscie dyskusyjnej) mozna zrobic to na wszelki wypadek nieco
mniej dowcipnie, a bardziej zrozumiale.

> P.S: Delimiter masz do poprawki :)

Zwykle jest w porzadku, przy poprzednim musialem niechcacy recznie skasowac
spacje. Swoja droga niezbyt bierzesz sobie do serca uwagi innych :)

--
pozdrowienia
   Bartek