ciągle wyskakujący dialog screenshoot`a

bartek wilczynski bartek w rezolwenta.eu.org
Nie, 1 Kwi 2007, 21:54:41 BST

Cytowanie Piotr hawat Kostrzewa <hawat w wp.pl>:

> Też ciągle wyskakuje wiam dialog screenshoot`a?
> Dużo pisze (jestem programistą) i bez przerwy wyskakuje mi ten dialog,
> czasami po kilkanascie okienek. Problem jest dość częsty i dotyczy
> wszystkich moich instalacji kubuntu/ubuntu.
> Ktoś się z tym spotkał?

Ten dialog wyskakuje po nacisnieciu klawisza "print screen". Na mojej
klawiaturze jest on blisko backspace i dosc czesto zdarza mi sie pomylkowo go
nacisnac. Byc moze u Ciebie tez to jest wlasciwy powod.

To ustawienie mozna zmienic w menu system->preferencje->skroty klawiszowe

--
pozdrowienia
   Bartek