zen nano plus

piepszu piepszu w mrzyk.pl
Sob, 31 Mar 2007, 08:38:55 BST

w sumie mam 1 giga. wystarczy wpakować do plajera 600 plików i na tym
koniec.

dla jasności:
miejsce oczywiście jest do dyspozycji (jeden giga), ale nano plus nie
czyta więcej jak 600 plików. wpakowałem na niego muze (pare płyt) i
słówka do nauki angielskiego (jakieś 3000 słówek) no i niestety plajerek
nie widział wszystkiego, konkretnie wszystkich słówek. obczaiłem że
wybiera w pierwszej kolejności pliki największe potem najmniejsze ale
nie więcej niż 600 sztuk.

heh... pała ze mnie, teraz zerkłem na specyfikacje i stoi tam że nie
łyka więcej jak 500 kawałków. a motałem sie z tym tematem przez pół
dnia.

wwlod