Fw: Koniec

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
¦ro, 28 Mar 2007, 11:24:52 BST

Malwina napisał(a):

> Gdzie? Nie widziałam i nie otwierałam, więc mi nie
> przeszkadza... :o)

Cośtam cośtam->akcesoria->Linia poleceń. Nie mam Windows, żeby sprawdzić :)

> W takim razie poproszę o wytłumaczenie jaka jest różnica
> pomiędzy Windowsem a Ubuntu. Tylko nie piszcie, że
> zasadnicza, chodzi mi o różnice dla zwyczajnego użytkownika
> który korzysta z netu i kilku innych podstawowych programów.
> Skoro wszystko można wyklikać jak Windowsie to czy
> potrzebuję specjalnie jakoś się przygotowywać na zmianę
> systemu??? Zaznaczam, że w razie czego nie mam nikogo na
> miejscu kto mi pokaże co źle robię i do wszystkiego muszę
> dojść sama np. instalacje programów itp rzeczy...

Zawsze możesz poszukać pomocy i informacji na http://forum.ubuntu.pl/
Jest tam sporo życzliwych ludzi... no chyba że nadziejesz się na
administratora...

Pozdrawiam

	Krzysztof Lichota

Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 254 bytes
Desc: OpenPGP digital signature

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl