Fw: Koniec

Adam Dziura adziura w gmail.com
Wto, 27 Mar 2007, 22:46:46 BST

27-03-07, Malwina <mrm106a9 w o2.pl> napisał(a):

> W takim razie poproszę o wytłumaczenie jaka jest różnica
> pomiędzy Windowsem a Ubuntu. Tylko nie piszcie, że
> zasadnicza, chodzi mi o różnice dla zwyczajnego użytkownika
> który korzysta z netu i kilku innych podstawowych programów.
> Skoro wszystko można wyklikać jak Windowsie to czy
> potrzebuję specjalnie jakoś się przygotowywać na zmianę
> systemu???

Trochę samozaparcia i umięjetności czytania. Albo umięjętnego
zadawania pytań :) No i nie zrażania się innym wyglądem linuksa,
zapomnienia przyzwyczajeń z windowsa...

Ale np FF działa tak samo, więc nie powinno być problemów większych.

> Zaznaczam, że w razie czego nie mam nikogo na
> miejscu kto mi pokaże co źle robię i do wszystkiego muszę
> dojść sama np. instalacje programów itp rzeczy...

To na razie ściągnij sobie wersję ubuntu stąd:
http://66.7.200.176/~mandriva/download/linux/iso/ubuntu/

Nagraj na płytę (ale jako obraz iso) i uruchom z tej płyty komputer.
System uruchomi się z tej płyty (na dysku twardym nic się nie zapisze)
I sobie poklikaj troszkę... :)

--
Pozdrawiam | Adam Dziura