Konkurs w prasie - nagrody płyty z Ubuntu i gadżety Ubuntu

Marcin Mazurek M.Mazurek w netsync.pl
Wto, 27 Mar 2007, 20:08:45 BST

Piotr Szymczak (szymczak.p w gmail.com) napisał(a):

> Witam,
>
> Panowie i Panie takie małe pytanko do kogo (po polskiemu) można by się
> zwrócić z prośbą zapytaniem w/s gadżetów Ubuntu + Płyty CD.

Plyty mozesz zamowic na stronach Ubuntu. Wysla Ci za free.

W kwietniu afaik.

pz

--
Marcin Mazurek

http://www.netsync.pl/  -  ::::  -  nic-hdl: MM3380-RIPE
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B  7F48 AEE4 776F 5688 DC89