Koniec

Przemysław Kula o4o3 w o2.pl
Wto, 27 Mar 2007, 10:01:10 BST

On 2007-03-27, at 10:43, Malwina wrote:

> Tylko jeszcze napisz przystępnie co to jest ten kernel???

Za wikipedia:

Jądro systemu operacyjnego (ang. kernel) - podstawowa część systemu
operacyjnego, która jest odpowiedzialna za wszystkie jego zadania.

Tak na prawde jadro (kernel) swiadczy o tym jaki to jest system
operacyjny (Windowsy tez posiadaja swoj kernel - o odmiennej
architekurze ale tez jest to jadro systemu). Jesli za daleko
pojechalem to prosze mnie poprawic ale uczono mnie, ze Linuks to
jadro, reszta to tak na prawde juz dystrybucja - czyli to co inni
ludzie uznali, ze powinno sie znalesc aby uzytkownikom bylo latwiej.

Pozdrawiam,
kulawy.