Problem z Fluentem w Ubuntu (error while loading shared libraries: libc.so.6)

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 25 Mar 2007, 20:40:11 BST

On 21:23 Sun 25 Mar     , Adam Dziura wrote:

> Pod feisty jest to libc-2.5.so. Ale nic nie dało. Może za duża cyferka już?

Możliwe. W archiwum z programem nie były dostarczone przypadkiem
odpowiednie biblioteki? Może wystarczy mu tylko je wskazać?

Przemek
Desc: Digital signature

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl