Problem z Fluentem w Ubuntu (error while loading shared libraries: libc.so.6)

Adam Dziura adziura w gmail.com
Nie, 25 Mar 2007, 20:23:38 BST

Dnia Sun, 25 Mar 2007 20:37:53 +0200, Przemyslaw Kujawski
<prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl> napisał:

> Pod Edgym plik /lib/libc.so.6 jest dowiązaniem symbolicznym do pliku
> /lib/libc-2.4.so. Wiem, że moja propozycja będzie wyglądać dość
> desperacko ale może spróbowałbyś usunąć tego symlinka a potem skopiować
> plik /lib/libc-2.4.so (lub jego odpowiednik z Feistyego) jako
> /lib/libc.so.6.

Pod feisty jest to libc-2.5.so. Ale nic nie dało. Może za duża cyferka już?

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://adas.jogger.pl
Czy 10 000 małp potrafi napisać encyklopedię?	http://pl.wikipedia.org