Problem z Fluentem w Ubuntu (error while loading shared libraries: libc.so.6)

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 25 Mar 2007, 19:37:53 BST

On 19:35 Sun 25 Mar     , Adam Dziura wrote:
> W pliku ld.so.conf było:
> include /etc/ld.so.conf.d/*.conf
> A w tym folderze plik: i486-linux-gnu.conf.d
> w którym było:
> 	# Multiarch support
> 	/lib/i486-linux-gnu
> 	/usr/lib/i486-linux-gnu
>
> Dopisanie /lib/ do pierwszego jak i drugiego pliku nic nie dało. Nic nie
> dało tez utworzenie dowiązania do tego pliku w '/lib/i486-linux-gnu'

W manie ldconfiga można przeczytać m.in.
"ldconfig  ignores  symbolic links when scanning for libraries."
Pod Edgym plik /lib/libc.so.6 jest dowiÄ…zaniem symbolicznym do pliku
/lib/libc-2.4.so. Wiem, że moja propozycja będzie wyglądać dość
desperacko ale może spróbowałbyś usunąć tego symlinka a potem skopiować
plik /lib/libc-2.4.so (lub jego odpowiednik z Feistyego) jako
/lib/libc.so.6.

Przemek