Problem z Fluentem w Ubuntu (error while loading shared libraries: libc.so.6)

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 25 Mar 2007, 17:08:11 BST

On 15:52 Sun 25 Mar     , Adam Dziura wrote:
> Próbuję uruchomić pod Ubuntu program Fluent (nie pobierzecie go - może
> ktoś na uczelniach spotka). Jest wersja dla Linuksa, ale nie działa.
> Znaczy prawie działa. Zainstalowałem - było to samorozpakowujące się
> archiwum.

KtĂłra wersja Ubuntu?

> Niby wszystko fajnie ale tym razem Fluent się nie włącza tylko w
> terminalu widzÄ™:
>  /bin/sh: error while loading shared libraries: libc.so.6: cannot open
> shared object file: No such file or directory

Może spróbuj utworzyć plik 'ld.so.conf' w katalogu '/etc/' i dodać do niego
ścieżkę do 'libc.so.6' czyli '/lib/' (wszystko bez '' oczywiście).
Następnie jako superuser uruchom komendę ldconfig (sudo ldconfig).
Nigdy nie używałem wspomnianego przez Ciebie wcześniej softu więc nie
wiem czy to coś da ale spróbować chyba warto?

Przemek