Serwer wirtualny

Lukasz Lazarecki b005t3r w tlen.pl
Nie, 25 Mar 2007, 14:03:52 BST

Witam,

Tematyka niezwiazana z Ubuntu, ale napewno zwiaana z Linuxem.
Interesuje mnie wynajecie (to dobre slowo?) serwera wirtualnego - cos co
dziala na XENie (chce miec do dyspozycji normalny, pelnosprawny system,
na ktorym postawie co sobie zechce), nielimitowany lub z rozsadnym
limitem transfer, przestrzen dyskowa niekoniecznie olbrzymia (2-4 GB),
mozliwosc robienia snapshotow systemu, za przyzwoite pieniadze :-)

Kiedys mialem taki serwer (nawet juz nie pametam gdzie) i wszystko bylo
pieknie do momentu, jak firmie zdechl RAID, a firma nie oferowala
oczywiscie mozliwosci robeinia snapshotow. Jesli ktos moze mi polecic
cos sprawdzonego i porzadnie dzialajacego, bede wdzieczny.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Łazarecki

GG:  4088582
jid: lukasz.lazarecki w jabber.autocom.pl