Koniec

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 25 Mar 2007, 10:47:44 BST

On 19:23 Sat 24 Mar     , Malwina wrote:
> Tyle się naczytałam o użytkownikach wolnego oprogramowania,
> że są dla siebie życzliwi, pomagają sobie i stanowią zgraną
> społeczność a tu takie kwiatki. Ludzie nie bądźcie złośliwi!
> Każdy ma prawo czegoś nie wiedzieć i każdy na początku
> popełnia pomyłki i błędy...

Ja to wszystko rozumiem. Tylko jeśli po raz któryś z rzędu zwraca się
komuś uwagę na tę samą kwestię a sam zainteresowany wydaje się to
zwyczajnie olewać to można się chyba zdenerwować?

> Podczytuję Was od jakiegoś czasu z myślą, że czegoś się
> dowiem na temat Ubuntu, bo nie mam zielonego pojęcia co to
> takiego a bardzo chciałabym się zorientować o co chodzi, a
> nie chce zadawać blondynkowych pytań, więc czytam Was  i
> jasny szlag mnie trafia, bo na właściwy temat jest tu
> niewiele, za to jak ktoś coś potrzebuje to się go gani i
> pisze, że był odporny na wiedzę...

Tu chodziło o wiedzę odnośnie netykiety a nie Ubuntu. Uwierz mi, że
gdyby Łukasz stosował się chociaż do podstawowych zasad netykiety to
bardzo chętnie bym mu pomógł. Bez żadnego marudzenia.

--
Pozdrawiam
Przemek