Koniec

Malwina mrm106a9 w o2.pl
Sob, 24 Mar 2007, 18:23:46 GMT

> raczej nie, ale fakt był odporny na wiedze....

Bardzo śmieszne...

Tyle się naczytałam o użytkownikach wolnego oprogramowania,
że są dla siebie życzliwi, pomagają sobie i stanowią zgraną
społeczność a tu takie kwiatki. Ludzie nie bądźcie złośliwi!
Każdy ma prawo czegoś nie wiedzieć i każdy na początku
popełnia pomyłki i błędy...

Podczytuję Was od jakiegoś czasu z myślą, że czegoś się
dowiem na temat Ubuntu, bo nie mam zielonego pojęcia co to
takiego a bardzo chciałabym się zorientować o co chodzi, a
nie chce zadawać blondynkowych pytań, więc czytam Was  i
jasny szlag mnie trafia, bo na właściwy temat jest tu
niewiele, za to jak ktoś coś potrzebuje to się go gani i
pisze, że był odporny na wiedzę...

Oj, nieładnie :-(