Paczka ubuntu-pl, Tom 27, Numer 20

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Sob, 24 Mar 2007, 12:52:47 GMT

On 13:36 Sat 24 Mar     , Łukasz wrote:
> Proszę Państwa... to nie tak że NIE wytrzymałem tylko chodzi mi o to że
> jakkolwiek na post odpisuje to ZAWSZE ktoś ma pretensje.

Widocznie nawet Pan nie spróbował się zastosować do uwag jakie mieli
czytający Pańskie maile.

> A po kolejne... Ubuntu jest zbyt niestabilne bym mógł na tym utrzymać
> serwer, GNOME jest zbyt 'tekstowe' a KDE to nie jest prawdziwe KDE  :-(

Moje doświadczenia pokazują, że jest wystarczająco stabilne na serwer.
Nie rozumiem co jest "zbyt tekstowego" w Gnome a juĹź tym bardziej co
jest nieprawdziwego w KDE...

Przemek