[OT?] Laptop i bezprzewodowy router

Grzegorz Musia³ g.musial w isklep.net
Czw, 8 Mar 2007, 16:53:36 GMT

On czw, 2007-03-08 at 11:51 +0100, Przemyslaw Kujawski wrote:
> Doświadczeń w stylu Acer + Linux nie mam ale ogólnie odradzam laptopy
> tej firmy ze względu na tragiczny serwis oraz ponadprzeciętny poziom
> awaryjności.

> Jeśli na routerze też chcesz Linuksa to polecam Linksysa WRT54GL albo
> Asusa wl500g Premium.

Witam

Wypowiem się z punktu widzenia sklepu - doświadczenie z sprzętem

Acery obecnie są, jednymi z miej awaryjnych Lapciów, Linux zainstalowany
jest beznadziejny, a co do router-a to Linksys albo Oveslink - świetna
marka niedoceniana w Polsce

ten model jest świetny

OVISLINK (WL-5460AP v2) Access Point z APPro 54G - zaspamuje

"AirLive WL-5460AP (na ukladzie RTL8186) jest nastepca popularnego
modelu WL-1120AP. , Zarządzanie sprzętem możliwe jest przez interfejs
www, a dla zaawansowanych użytkowników również z poziomu konsoli (Telnet
lub SSH). , Oprogramowanie APPro54G stanowi specjalizowanÄ… dystrybucjÄ™
systemu Linux przeznaczoną dla najpopularniejszych akces pointów
bazujących na chipsecie Realtek 8186 , APPro54G ma wszystkie narzędzia
niezbędne do konfiguracji, administracji i diagnostyki bezprzewodowych
sieci komputerowych, w tym dostępu do internetu. SYSTEM Linux zapewnia
znacznie wiekszą funkcjonalność niż typowe rozwiązania.

, 1) Software :Kernel Linux w core 2.4.18; Busybox w wersji 1.0.0;
Iptables w wersji 1.2.9 (SNAT, DNAT, MAC, TTL, iplimit); Iproute2 (HTB,
WRR, PRIO, ESFQ); Narzędzia traceroute, ping, arping,tcpdump,nslookup;
Shell zgodny z Bash(SSH/Telnet)

, 2) APPro54G – pełna funkcjonalność: AP, APC, WDS, bridge i multipoint
bridge; Routing WLAN/LAN/WAN w dowolnej konfiguracji; NAT i DHCP dla
WLAN lub LAN; Niezależne porty LAN w dowolnej konfiguracji LAN/WAN;
Klonowanie adresu MAC;

, 3) APPro54G – wzbogacone możliwości: Agregacja pakietów w trybie
bridge; Regulacja parametru ACK; Regulacja mocy nadawania, czułości i
liczby kanałów; Blokowanie ruchu klient - klient (Intra BSS Traffic);
Wybór prędkości pracy (Tx RT)

, 4) APPro54G – całkowita kontrola: QoS w trybie bridge'a jak i routera
(pełne możliwości Linuxa); Zarządzanie pasmem dla 64 adresów IP lub MAC;
Stosowanie maski podczas definiowania reguł; Klasyfikacja ruchu p2p za
pomocą analizy pakietów;

, 5) Protokoły: eMule, Direct Connect, KaZaA, Gnutella,BitTorrent;

, 6) Priorytetowanie ruchu; Pasmo wydzielone dla: e-mail, www, P2P i
pozostałych; Blokowanie ruchu z adresów bez przypisanego pasma; , "

Jak kogos spam uraził to przepraszam

--
z poważaniem
Grzegorz Musiał

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl