[OT?] Laptop i bezprzewodowy router

Łukasz Łazarecki b005t3r w tlen.pl
Czw, 8 Mar 2007, 11:47:15 GMT

> To nie jest argument. To tak jak byś napisał, że Polonez jest
> wart swojej ceny bo jest znacznie tańszy od innych marek.

Oczywiscie, ze jest. I z analogia chybiles, bo moj Acer "ma do setki" tyle samo,
co drozsza o ponad 1000 zl Toshiba.
Majac nieograniczony budzet mozna oczywiscie kupic sprzet maksymalnie wypasiony
i praktycznie nieawaryjny, ale takim budzetem malo kto dysponuje.

> Co do jakości wykonania oraz użytych komponentów to nie wiem
> jak teraz ale jeszcze rok temu Acery miały bardzo kiepskie
> matryce (w porównaniu do niektórych modeli konkurencji w
> podobnej cenie).

Moj ma ponad rok, matryce porownywalem z Toshiba, HP i Asusem i w mojej
subiektywnej opinii, roznicy nie ma. Katy, jasnosc - wszystko jest ok.

Jedyne minusy, o jakich mi wiadomo (oczywiscie wcale nie male), to jakosc
wykonania (plastiki) i fatalne glosniki.

--
"A computer is like air conditioning: it becomes useless when you open windows."

Pozdrawiam,
Łukasz Łazarecki

lukasz w trx.com.pl