[OT?] Laptop i bezprzewodowy router

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Czw, 8 Mar 2007, 08:25:25 GMT

Offtopic prawdopodobnie okrutny, ale rozglądam się za laptopem, na
którym będę chciał oczywiście postawić Ubuntu, więc może pytanie nadaje
się na tą listę :) Pytanie jest proste: co kupić żeby zamknąć się w
przedziale do 2500 zł? Przeglądałem oferty i widzę, że w tej cenie to na
przykład Acer 3693 (zależy mi na 1 GB RAM). Ktoś ma jakieś doświadczenia
z tym sprzętem?

I przy okazji: router z Wi-Fi, cztery porty wystarczą w zupełności.

--
Maciek
http://byte.livenet.pl