Feisty a graficzne efekty pulpitu?

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Wto, 6 Mar 2007, 18:21:05 GMT

Dnia 06-03-2007, wto o godzinie 18:16 +0100, Piotr Jaworowski
napisał(a):
> Dzięki, to rzeczywiście ta opcja. Niestety po jej aktywacji nie
> wszystko u mnie działa prawidłowo, np. okna nie posiadają przycisków
> minimalizacji i zamykania okna, nie działa "sześcian" itp.

A jaką masz kartę graficzną?

> Przy okazji jeszcze jeden problem. Czasem zdarza się, że aktualizacja
> repozytoriów (update) "zawiesza" się (np. gdy jakieś repozytorium nie
> odpowiada) na dłuższy czas. Zamykam ją wtedy opcją "ctrl +z". Niestety
> najczęściej tracę wtedy możliwość ponownej aktualizacji systemu, gdyż
> opcja "sudo apt-get update" zwraca błąd - "nie udało się uzyskać
> blokady /var/lib/apt/lists/lock". Pomaga jedynie restart systemu. Czy
> jest może inne rozwiązanie takiego problemu?
> PJ

CTRL-Z nie zamyka programu tylko pozostawia go w tle.
Używaj CTRL-C przerywać pracę programu albo zabijaj programy które
zostawiłeś w tle.
--
-\ Przemek Kulczycki <==> Azrael Nightwalker /-
-/ ex-prezes KNI AE Krk <--> tlen: azrael29a \-