g33ks

Fizzzi fizzzi w op.pl
Pon, 5 Mar 2007, 12:17:35 GMT

On Mon, 05 Mar 2007 13:11:11 +0100, Łukasz Łazarecki <b005t3r w tlen.pl>
wrote:

> Hello,
>
> Na wstepie, ta grupa naprawde trzyma mnie przy zyciu, gdy klepie kolejne
> linijki
> kodu w pracy :)

> Fizzy, przez wypowiedzi takich jak Ty ludzie unikaja takich jak ja,
> odsuwaja sie
> w przedziale w pociagu, przesiadaja na inne miejsce w autobusie, nie
> pozwalaja
> wsiasc do tramwaju :) Rozumiem, ze kazdy w prywatnych dialogach mowi lub
> pisze
> jakies glupoty, ale po co, na litosc boska, to upubliczniac? W pozytywnym
> [...]

publikowanie tego bylo glupotą, ale najpierw opublikowalem a potem
pomyslalem. A skasowac juz sie nie dalo.
Stalo sie jak sie stalo... Przeprosilem ją i nie będe tego robił więcej...
cóż więcej mogę zrobić ?

--
http://wolnastrona.EU - fakty i opinie
Fizzzi is Registered Linux User#405773