g33ks

Łukasz Łazarecki b005t3r w tlen.pl
Pon, 5 Mar 2007, 12:11:11 GMT

Hello,

Na wstepie, ta grupa naprawde trzyma mnie przy zyciu, gdy klepie kolejne linijki
kodu w pracy :)

> http://memoires.viedzma.pl/2006/06/03/ja/

Fizzy, przez wypowiedzi takich jak Ty ludzie unikaja takich jak ja, odsuwaja sie
w przedziale w pociagu, przesiadaja na inne miejsce w autobusie, nie pozwalaja
wsiasc do tramwaju :) Rozumiem, ze kazdy w prywatnych dialogach mowi lub pisze
jakies glupoty, ale po co, na litosc boska, to upubliczniac? W pozytywnym
swietle siebie nie pokazales, dziewczynie, po tym jak przeczytala taka
prymitywna gadke na swoj temat, na pewno zrobilo sie przykro, a na dokladke
umacniasz tylko innych w przekonaniu, ze informatycy (uzytkownicy linuxa,
łatewa) to jakas antyspoleczna grupa dziwakow.

Brawo stary, way to go :)

--
"A computer is like air conditioning: it becomes useless when you open windows."

Pozdrawiam,
Łukasz Łazarecki

lukasz w trx.com.pl