Witam wszystkich

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 5 Mar 2007, 09:53:20 GMT

On 10:09 Mon 05 Mar     , Fizzzi wrote:
> tam myslalem, ze ta cala planeta ubuntu to w pewnym sensie (uzyje
> popularnego slowa) UKŁAD

Ja tu żadnego układu nie dostrzegam. Głosowanie nad tym czy dodać
Twojego feeda do Planety czy teĹź nie, wcale nie jest ani pierwszym ani
zapewne ostatnim.

> A przekonałem się o tym po tym jak mnie UEL potraktował. A przekonalem sie
> o tym jak w stosunku do mnie zachowal sie UEL

A jak Cię niby potraktował/się zachował? Tak na marginesie to warto by
było chyba najpierw przeczytać to co się chce na listę wysłać? ;-)

--
Pozdrawiam
Przemek