Jestem jak kura - 3 sekundowa pamięć

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Sob, 3 Mar 2007, 17:17:45 GMT

Hej hej,
sorry za topic, ale nie mam innego sposóbu na porównanie swojej osoby do
czegokolwiek innego.
Przysiągłbym, że jakiś czas temu, ktoś zglosił czyjść kandydaturę.
Powiedziałbym nawet, że część głosów została oddana. Niestety nie wiem,
czy mi się to śniło, czy tak było, a nie mogę żadnego takiego wątku w
archiwum znaleźć. Czy może mi ktoś przypomnieć, czy to jawa czy sen?

Jestem jak kura, po 3 sek. nie pamiętam kto mnie kopnął i tępo zastanawiam
się czemu mnie boli tyłek....

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel