Witam wszystkich

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Sob, 3 Mar 2007, 17:07:45 GMT

> Cześć, prowadzę bloga o tematyce wolnościowej, szczególnie wolnym
> oprogramowaniu i Linuksie, często piszę o ubuntu, adres mojego bloga to
> http://wolnastrona.eu - Mam prośbę czy moglibyście dodać mnie do planety
> Ubuntu.. ?

powiem tak, od czasu kiedy zapisałem się na listę Ubuntu-pl nie spotkałem
się z auto-kandydaturą. Twój blog jest dość ciekawy, nie powiem, że nie,
ale mam podzielone zdanie jeśli chodzi o sposób zaproszenia. Jeśli o mnie
chodzi, na dzień dzisiejszy wstrzymuję się od głosu w tej sprawie. Uważam,
że w tym szczególnym przypadku powinieneś bardziej się poudzielać, abyśmy
mogli lepiej poznać twoje preferencje.
Nie wiem czy wiesz, ale przyjęcie/odrzucenie do społeczności odbywa się na
zasadzie demokratycznego głosowania. Przewaga głosów tak/nie decyduje o
kandydaturze. Brak głosu uznawane jest jako wstrzymane i nie brane pod
uwagę przy sumowaniu głosów (w przeciwnym razie, musielibyśmy wiecznie
odraczać głosowania czekając na innych :P)
Na razie się wstrzymuje. Nie wiem jak inni Panowie z planety.

> Poniewaz czesto zdarza mi sie pisac off-topic stworzylem specjalna
> kategorie - "planetaubuntu", z ktorej posty IMO nadaja sie na planete.

Nie podjęte zostały jeszcze żadne jawne kroki w tej sprawie, owszem wielu
podało mi linki do zakładek "Ubuntu only", problem, który napotkaliśmy
jest dość złożony. Jeśli chodzi o mnie - najlepszym rozwiązaniem byłby
stosunek 80% Ubuntu do 20% pierdół. Ale takie rzeczy trzeba powoli
systematycznie wypracowywać.

Co myśli reszta?

--
Greetings: