Dwie rzeczy

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Wto, 27 Lut 2007, 15:48:22 GMT

> 07-02-27, Rafał Zawadzki <bluszcz w jabberpl.org> napisał(a):

> a będzie gorzej - niedawno zachciało mi się postawić ubuntu zaraz obok
> macosx, co jeśli dojdzie do skutku, będzie opisane szeroko i w wielu
> wpisach a słowo "apple" padnie tam nie raz. strach się bać... :)

oj będzie gorzej. Doszedłem do wniosku, że za stary jestem na granie w
CS:S. Postanowiłem na dobre wywalić Windowsa z partycji, na nowo postawić
cały system XUbuntu jako jedyny słuszny a Windę przenieść do VMWare. Nie
nie zamierzam się tym chwalić, chociaż szepnę słów kilka jak z
wydajnością.
Na pewno nieomieszkam napąknąć coś o Blackberry, które coraz bardziej mnie
porusza - i dlatego właśnie muszę mieć Windowsa (Blackberry IDE), albo
zmusić go do pracy pod Ubuntu - jest to możliwe teoretycznie bo napisano
go w Javie :)
Może parę słów ciekawych będzie ;)