Planeta - ubuntu tematycznie

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 8 Lut 2007, 23:53:07 GMT

On 00:22 Fri 09 Feb     , Remigiusz Dymecki wrote:
>    kiedyś już było na temat planety i pisania na tematy związane z ubuntu lub
>    bardzo pokrewne.
>    Dla joggerowców nie można było założyć kategorii i podpiąć feeda tylko dla
>    tej kategorii, teraz już jest to możliwe.
>    Jednocześnie przypominam że w Wordpressie zawsze było to możliwe.
>    Proszę o weryfikacje feedów.

Popieram. Szczerze mowiac to szczegolnie mocno mnie irytuja marnej
jakosci komentarze polityczne pojawiajace sie na planecie ale nie tylko.

P.S.
Tak przy okazji to ja tez mialbym mala prosbe do uzytkownikow Gmaila.
Mianowicie o nie wysylanie maili w HTMLu i poprawne cytowanie bo
niektorym (np. mnie) robi to straszny balagan.

Przemek