defrag2

Michal Skrzypek michals w math.uni.lodz.pl
Sob, 20 Sty 2007, 00:38:45 GMT

> A swoją drogą to ciekawe czemu we wszelkiej maści korporacjach
> (pracowałem w 2, dostaje maile z 3) odpowiadają NAD ;-) czyżby nie
> cenili sobie wygody czytania ?
    Zapewne domyślnie tak się kursor ustawia po kliknięciu "Reply"...
w programie Lookout. Takiego syfu się tam używa, bo "Pan Administrator"
zabronił instalować programy samodzielnie, a sam nie ma na to czasu
:))). Kto by się tam jakąś netykietą przejmował... Kiedyś sam takie coś
przerabiałem - im większa firma, tym gorzej.

Pozdrawiam,
Michał Skrzypek