instalacja ubuntu z pendrive (usb flashdisc)

jackalek jackalek w klej.net
Pią, 19 Sty 2007, 11:34:56 GMT

Witaj jackalek,

W Twoim liście datowanym 7 stycznia 2007 (11:43:42) można przeczytać:

> Witaj

> Czyli ma ktos przepis na to ?
> Trenowalem to z archemczyli udalo mi sie uruchmic instalcje z pena ale
> sie wysypal dalej przy wyborze zrodla pakietów.
> znalalazlem przepisy na ubuntu z instalowane z pendirve ale zakladaja
> one ze bede mialdostep do sicie po zaladawaniu netinstall.iso.
> mam obraz cd i to wlasnie jego chcialem odpalic z pena i zainstalowac.

sam sobie odpowiem czesciowo.
na razie udalo mi sie uruchomic jakiegos linuxa botowanego z pendriva
(slax). dalej nieumiem uruchomic obrazu ubuntu z pena. Czy ktos juz
moze to trenował ?
bede bardzo wczieczny za pomoc

--
Pozdrowienia,
 jackalek                            mailto:jackalek w klej.net