defrag2

Łukasz chemiczny.kali w gmail.com
Czw, 18 Sty 2007, 22:35:25 GMT

Defrag jest u mnie konieczny bo system się już nie uruchamia...

-----Original Message-----
From: ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-pl-bounces w lists.ubuntu.com] On Behalf Of
ubuntu-pl-request w lists.ubuntu.com
Sent: Thursday, January 18, 2007 5:15 PM
To: ubuntu-pl w lists.ubuntu.com
Subject: Paczka ubuntu-pl, Tom 25, Numer 9

Wysyłanie wiadomości na listę ubuntu-pl:
	ubuntu-pl w lists.ubuntu.com

Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:
lub przez email, wyslij wiadomość ze słowem 'help' na adres
	ubuntu-pl-request w lists.ubuntu.com

Osoba opiekująca się tą listą dyskusyjną:
	ubuntu-pl-owner w lists.ubuntu.com

Odpowiadając na tą wiadomość, zmień jej tytuł na coś znaczącego więcej
niż "Re: Paczka ubuntu-pl...".

Dzisiejsze tematy:

   1. Re: OT Bash (offtza w cyb3r.org)
   2. RE: OT Bash (Łukasz Łazarecki)
   3. Re: OT Bash (Emil Oppeln-Bronikowski)
   4. Re: OT Bash (Piotr Szymczak)
   5. Re: OT Bash (Maciej Chojnacki)
   6. Re: OT Bash (Emil Oppeln-Bronikowski)
   7. Re: OT Bash (Maciej Chojnacki)
   8. Re: OT Bash (Piotr Szymczak)
   9. Re: dfrg (Mateusz Adamowski)
  10. Indeksowanie na Planecie - problem (Tomasz Dominikowski)
  11. Re: Indeksowanie na Planecie - problem (Emil Oppeln-Bronikowski)
  12. Re: Indeksowanie na Planecie - problem (Bartosz 'offtza' Gogel)
  13. RE: dfrg (Łukasz)

Message: 1