dfrg [OT]

Pietryga Paweł ppietryga w gmail.com
Czw, 18 Sty 2007, 21:38:45 GMT

Dnia czwartek, 18 stycznia 2007 16:05, od Mateusz Adamowski dostałem
list następującej treści:
> Ext2 i Ext3 MOŻNA defragmentować, np. za pomocą narzędzia defrag lub

Czuję się jakbym wywołał jakąś burzę nt. defragmentować, czy nie
defragmentować...
Wiem, że Ext2/3 da się defragmentować, napisałem tylko, że nie jest to
konieczne.

A głównie chodziło mi o sposób odpowiadania na pytania. Jak nie wiesz,
to nie odpowiadaj, jak wiesz, to odpowiedz wyczerpująco.
Mam raczej mało czasu na udzielanie się na listach, ale przydałoby się
trochę przytemperować niektórych.

To jest moje prywatne zdanie i JA je absolutnie podzielam.
[Ktoś, gdzieś...(niestety już nie pamiętam szczegółów) w każdym razie
fajne]

--
Pozdrawiam,
Paweł Pietryga <ppietryga w gmail.com>