dfrg

Paweł Pietryga ppietryga w gmail.com
Czw, 18 Sty 2007, 03:14:40 GMT

07-01-18, ORLON.net <biuro w orlon.net> napisał(a):
> oooooooooo, dobre ;)
> już myślałem że tylko nudne szablonowe instalacje, a tu proszę - na
> fat'cie ktoś linuksika stawia
Normalnie siedziałbym cicho, ale ostatnio miałem dosyć poważny problem
do rozwiązania i kiedy pytałem na różnych forach otrzymywałem podobne
odpowiedzi.
Rozumie, że jesteś Master of Ubuntu, ale mogłeś grzecznie komuś odpowiedzieć:
"W linuksie nie defragmentujemy dysku, bo nie trzeba, a nawet jest to
nie zalecane.
Systemy plikowe wykorzystywane przez linuksa nie wymagają defragmentacji."
Ale Ty musiałeś gościa wyśmiać.
A tak przy okazji, to ja kiedyś na fat-cie stawiałem linuksa i
działał, a teraz zgadnij: Jaki to był linuks?

--
"Paweł Pietryga" <ppietryga w gmail.com>
Mój #GG: 4595269 (ale rzadko używam...)