instalacja ubuntu z pendrive (usb flashdisc)

jackalek jackalek w klej.net
Nie, 7 Sty 2007, 11:43:42 GMT

Witaj

Czyli ma ktos przepis na to ?
Trenowalem to z archemczyli udalo mi sie uruchmic instalcje z pena ale
sie wysypal dalej przy wyborze zrodla pakietów.
znalalazlem przepisy na ubuntu z instalowane z pendirve ale zakladaja
one ze bede mialdostep do sicie po zaladawaniu netinstall.iso.
mam obraz cd i to wlasnie jego chcialem odpalic z pena i zainstalowac.

--
Pozdrowienia,
 jackalek                          mailto:jackalek w klej.net