Planety prawa

luke luke.ubuntu w gmail.com
Wto, 19 Gru 2006, 17:29:52 GMT

Emil Oppeln-Bronikowski napisał(a):
> 	Witajcie,
>
> 	od dzisiaj do wyboru nowego lidera sekcji Planeta kieruje offtza,
> obecny tu na liscie. Zaraz zabierze sie do uwzglednienia Waszych ostatnich
> prosb. Przepraszam, ze wszystko zawalam. Taki okres.
>
> 	Przy okazji mozecie zaglosowac nad dolaczeniem offtzowego bloga do
> feedow. Jak to bylo w Monthy Pythonie? Troche smierdzi, ale ma zlote serce.
>
> 	Emil.

Witam!

Daaawno mnie tu nie było bo jakiś czas temu zacząłem (zbyt) intensywne
życie zawodowe (poza tym magisterka na karku), ale już nadrabiam:

http://night.jogger.pl/
http://www.hadret.com/
http://offtza.pl/
http://stateless.jogger.pl/

Dla wszystkich czterech panów zdecydowane tak!

--
Pozdrawiam,
luke