QuickCam 8.4.8 jak uruchomic w ubuntu?

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Wto, 5 Gru 2006, 15:15:35 GMT

> Nad cytowaniem wiadomosci tez moglbys popracowac. Jakis czas temu Maciej
> Chojnacki podeslal linka do fajnego arta o netykiecie. Radze poczytac.

> P.S.
> Tylko ja widze krzaki zamiast polskich znakow?

Akurat krzaków nie widzę, ale jestem w pracy i korzystam z webmaila, a ten
może iść na skróty. Mam gotową rózgę dla krzaczącego i nie przycinającego
kolegi:

http://www.netykieta.pl/129

Broń Boże nie obrażać się za słowo "rózga". Tak to sobie wymyślili twórcy
serwisu - moim zdaniem słusznie i zgrabnie. Lektura netykiety nikomu
jeszcze nie zaszkodziła a na pewno pomoże.

--
Maciek
http://ubuntuguide.org