Po wyborach, wybory

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pi±, 1 Gru 2006, 14:20:12 GMT

On 15:03 Fri 01 Dec     , Przemysław Kulczycki wrote:
> Jak dobrze wyedukujemy informatyków to będą tak jak my przekonywać
> innych do jego uĹĽywania.
OK. Ja to rozumiem bo sam jestem informatykiem. Jednak wiem teĹĽ z
doświadczenia, że sami informatycy cudów nie zdziałają.
> Nie możemy sami wszystkich edukować - musimy wyszkolić sobie ludzi
> którzy będą to robili za nas na większą skalę.
Otwarte (dla wszystkich chętnych) spotkania informacyjne na temat
Linuksa są IMHO dobrym pomysłem. Sam kiedyś miałem okazję takie
spotkanie prowadzić i wiem, że przychodziły też osoby z marketingu.

Pozdrawiam
Przemek