Po wyborach, wybory

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Pią, 1 Gru 2006, 14:03:17 GMT

Dnia 01-12-2006, pią o godzinie 14:49 +0100, Przemyslaw Kujawski
napisał(a):
> A ja pozwolę sobie się nie zgodzić. Sama edukacja informatyków nic nie
> da gdyż chęć zainstalowania znajomemu Ubuntu w 90% przypadków spotka się
> z oporem materii. Dlatego dobrze by było, żeby Ci znajomi informatyków
> też mieli jakieś pojęcie na ten temat.

Jak dobrze wyedukujemy informatyków to będą tak jak my przekonywać
innych do jego używania.
Nie możemy sami wszystkich edukować - musimy wyszkolić sobie ludzi
którzy będą to robili za nas na większą skalę.

--
-\ Przemek Kulczycki <==> Azrael Nightwalker /-
-/ ex-prezes KNI AE Krk <--> tlen: azrael29a \-