Po wyborach, wybory

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pi±, 1 Gru 2006, 13:49:43 GMT

On 14:21 Fri 01 Dec     , Robert Pankowecki wrote:
> Nie sposób się nie zgodzić :-) Jeśli przekonasz do czegoś informatyków,
> to oni jak pójdą do znajomego i zainstalują mu ubuntu bo nie będzie im
> się chciało znajomemu co pół roku pomagać reinstalować windowsa to nasz
> sukces.
A ja pozwolę sobie się nie zgodzić. Sama edukacja informatyków nic nie
da gdyż chęć zainstalowania znajomemu Ubuntu w 90% przypadków spotka się
z oporem materii. Dlatego dobrze by było, żeby Ci znajomi informatyków
też mieli jakieś pojęcie na ten temat.

Pozdrawiam
Przemek