Po wyborach, wybory

Robert Pankowecki robert.pankowecki w gmail.com
Pią, 1 Gru 2006, 13:21:20 GMT

On Fri, 2006-12-01 at 13:18 +0100, Przemysław Kulczycki wrote:

> Ale to od nich powinniśmy zacząć bo oni będą szkolić następnych.

Nie sposób się nie zgodzić :-) Jeśli przekonasz do czegoś informatyków,
to oni jak pójdą do znajomego i zainstalują mu ubuntu bo nie będzie im
się chciało znajomemu co pół roku pomagać reinstalować windowsa to nasz
sukces.

Wiele osób uważa, że przekonanie informatyków, jest kluczem do tego by
mainstream poznał linuksa. Skoro wciąż wielu informatyków uważa, że
linuks to tylko konsola, to oni raczej nikogo nie przekonają (ZU) by
spróbował tego systemu, tym bardziej jeśli sami nie będą w stanie pomóc
komuś z najbardziej typowymi problemami a nie będą jeśli sami ich
wcześnie nie doznają.

P.S Można gdzieś znaleźć twoją fotkę ? Wiem, że byłeś na spotkaniu w
Świnoujściu ale nie kojarzę nazwiska z twarzą niestety :-)

--
Robert Pankowecki <robert.pankowecki w gmail.com>