Po wyborach, wybory

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Pią, 1 Gru 2006, 11:21:33 GMT

Dnia 01-12-2006, pią o godzinie 11:54 +0100, Maciej Chojnacki
napisał(a):
> Coś cisza zapanowała w temacie. Podrzucam zatem pierwszą kandydaturę.
> Człowiek zgłosił się u mnie na blogu. Przemek Kulczycki (Azrael):
>
> http://kni.ae.krakow.pl/

Stop, stop - to nie jest moja strona.
Moja będzie pod http://kni.ae.krakow.pl/~azrael/techblog/
jak tylko uporam się z przywracaniem techbloga
(http://metal.eu.org/techblog/ - od 3 miesięcy serwer nie działa) z
backupu.

Ale wracając do właściwego tematu: tak, zgłaszam się.
Mam doświadczenie w kierowaniu organizacjami oraz promowaniu Ubuntu.
Przez ponad rok byłem prezesem Koła Naukowego Informatyki Akademii
Ekonomicznej w Krakowie.
Mój pomysł na promocję Ubuntu: uderzać do studentów i wykładowców,
najlepiej przez koła naukowe tudzież inne organizacje studenckie.
Jak przekonamy środowisko akademickie do uczenia ludzi obsługi Ubuntu to
wtedy będziemy mieć sukces murowany.
Na mojej uczelni we współpracy z wykładowcami ~500 studentów informatyki
zostało zaopatrzonych w płyty z Ubuntu. Kolejni czekają z
niecierpliwością ;)

Poza tym mam dobre znajomości, np. mam bardzo dobry kontakt z prezeską
Polish Linux Users Group (Agnieszka też była prezesem KNI AE) :)

Coś jeszcze chcecie o mnie wiedzieć? Pytajcie.
--
-\ Przemek Kulczycki <==> Azrael Nightwalker /-
-/ ex-prezes KNI AE Krk <--> tlen: azrael29a \-