Re: Tuner "TV2000 XP RM" - jak to zainstalow ać? Lub co innego polecacie?

pe3no pe3no w o2.pl
Czw, 30 Lis 2006, 14:06:35 GMT

Patryk Bonat napisał:
> Swoją drogą jest w Ubuntu progamik który się nazywa zapping
[...]
> prostszy i bardziej intuicyjny niż tvtime.
Mam podobne odczucie, co do tvtime...

> Na liście pakietów mamy tylko te dwa wyżej wymienione ale znalazłem
> też GnomeTV (http://gnometv.sourceforge.net/) ale go jeszcze nie
> testowałem. Reasumując moim zdaniem jak nie chcesz dalej walczyć z
> tvtime to proponuję poszukać jakiegoś innego softu może pod KDE coś
> fajnego maja do telewizji ?
Znalazłem w Google, że ktoś odpalał tv2000 xp rm na Kdetv i sobie chwalił.
Znalazłem też Howto dla Breezy'ego: http://www2.truman.edu/~dat725/htpc_single.html
Po pracy z tym powalczę i może coś z tego wyjdzie :)

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.