Tuner "TV2000 XP RM" - jak to zainstalować? Lub co innego polecacie?

pe3no pe3no w o2.pl
Czw, 30 Lis 2006, 10:05:49 GMT

Witajcie,

Czy ktoś z Was posiada może tę kartę tv (dokładnie ten model) i mógłby udzielić porad?
Zrobiłem świeżą instalację Ubuntu-6.10 i niby jest dobrze - wykryło ją

ale...

Problem 1: obraz jest zaśnieżony - używam tvtime.
Problem 2: pilota nie wykryło.

Pod windows xp działa idealnie - czysty obraz, pilot też ok...

Mam też drugą opcję - kartę mogę wymienić na inną :)

Czy ktoś z Was używa jakiejś karty tv na Ubuntu i mógłby ją polecić?
Chodziłoby mi o bezproblemową instalację i żeby pilot działał.

Z góry serdecznie dziękuję za wskazówki i
Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.