Polska wersja Kubuntu Edgy

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Nie, 19 Lis 2006, 17:31:29 GMT

max napisał(a):

> Witam panie Krzysztofie my┼Ťl─Ö ┼╝e tak du┼╝o ludzi b─Ödzie z tego powodu
> zadowolonych

W takim razie zapraszam do ┼Ťci─ůgania :)
Nowa spolszczona wersja oparta na 6.10 jest ju┼╝ do pobrania z:
http://lichota.net/~krzysiek/projects/kubuntu-pl/

Jak kto┼Ť mo┼╝e mirrorowa─ç to na serwerze HTTP, to prosz─Ö o kontakt :)

Pozdrowienia

	Krzysiek Lichota

Za┼é─ůcznik, kt├│ry nie by┼é tekstem zosta┼é usuni─Öty...
Name: signature.asc
Desc: OpenPGP digital signature

Wiŕcej informacji o liÂcie dyskusyjnej ubuntu-pl