przestrzeń dyskowa

Pietryga Paweł ppietryga w gmail.com
Czw, 16 Lis 2006, 01:06:56 GMT

Dnia środa, 15 listopada 2006 22:35, od pe3no w o2.pl dostałem list
następującej treści:
W takim razie mam dla Ciebie złą informację, na CD rzeczywiście nie ma
opcji instalacji w trybie tekstowym.
Na DVD znajdują się jakby wszystkie smaki ubuntu: Desktop, Alternate,
Server. CD są w tych smakach osobno.

A przy okazji witam, Ubuntu używam od wersji 5.04, ale wcześniej nie
znalazłem czasu na wsparcie dla innych (poza moimi znajomymi).

--
Pozdrawiam,
Paweł Pietryga <ppietryga w gmail.com>