przestrzeń dyskowa

pe3no w o2.pl pe3no w o2.pl
Śro, 15 Lis 2006, 21:35:29 GMT

Łukasz napisał(a):

> Te wszystkie problemy, proszę Państwa wynikają chyba z różnej
> konfiguracji sprzętowej…

To wprawdzie dotyczy b. starej instalacji Ubuntu - ale jest ze zrzutami
ekranowymi.
Poszukaj w Google - może znajdziesz podobną wersję dla Ubuntu 6.06 albo 6.10
http://ubuntu.vexnet.net/ubuntu-i1.html

Łukaszu, czy Ty czytasz nasze odpowiedzi na Twoje liczne wątki ??? :)
Pytano Cię o linka do obrazu, z którego wypalałeś płytę instalacyjną.
Ja też się dziwię, że nie widzisz opcji "install in text mode".

Ja instalowałem z obrazu, który pobrałem stąd:
http://nginyang.uvt.nl/edgy/ubuntu-6.10-dvd-i386.iso
Nie wyobrażam sobie, żeby opcje instalatora były inne w wersjach CD <=>
DVD (?)

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.