Grafika 4

Łukasz chemiczny.kali w gmail.com
Wto, 14 Lis 2006, 17:45:18 GMT

Powoli daję radę.

Kolega dal mi CD z jakimiś dziwnymi plikami. włożyłem w drugi CD ROM grafika
odpalila.

Nie mam żadnej opcji install In text mode mam tylko zainstaluj buntu i
zainstaluj In graphic safe mode.

Instalke mam ze strony Ubuntu.

ACPI ? to chyba w biosie.

Ale już nie ważne z tą grafiką skoro się uruchomiło.

Teraz wyszedł inny problem. podzieliłem dysk na 2 partycje po 20GB pierwsza
primary sformatowana na Linux Ext3 a druga Logical Fat32

A Ubuntu zamiast się zainstalować na Primary Ext3 rozwalił 'fatowską' i się
tam zagnieździł i jeszcze Linux swap wszystko kosztem Fat32 a Ext3 Primary
nietknięte mimo iż Linux swoją partycję ma właśnie Ext3

Jak ktoś coś rozumie lub wie pisać śmiało.

Dziękuje  :-)