Grafika

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Wto, 14 Lis 2006, 12:39:52 GMT

> gparted zachowuje się "ciekawie": wyłącza swap(y) (zrozumiałe) po czym
> zżera tyle pamięci, że to przegięcie. No i na koniec zostaje zkillowany
> za karę. Ten problem sygnalizowało już wiele osób, między innymi tutaj:
> https://launchpad.net/distros/ubuntu/+source/ubiquity/+bug/45646
> Ja sobie radzę, ale pewnie nie każdy wybrnie z sytuacji gdy instalator
> bez słowa "znika".
>
> Czy w 6.10 jest lepiej?

Nigdy nie miałem problemów z GParted, zarówno przy instalacji 6.04, jak i
6.10 (mam jednak 512 MB RAM). Nowy program partycjonujący jest już na
liście celów do wersji 7.04 (z priorytetem medium, czyli pewnie nie zawita
w najbliższej odsłonie).

https://wiki.ubuntu.com/Ubiquity/AdvancedPartitionerRewrite

--
Maciek