Grafika 3

pe3no w o2.pl pe3no w o2.pl
Pon, 13 Lis 2006, 20:51:20 GMT

Łukasz napisał(a):

> W wersji tekstowej? Ale jak skoro klikam 'zainstaluj Ubuntu' safe mode
> i koniec grafa siada...

/*Witaj,

*/Skoro już klikasz, to nie wybrałeś instalacji tekstowej :)

1.  Ustawiasz w BIOS'ie w jako pierwsze urządzenie boot'ujące Twój CD/DVD.
2.  Wrzucasz płytę boot'owalną instalkę Ubuntu i uruchamiasz komputer.
3.  Strzałkami {góra} {dół} wybierasz opcję "install in text mode".
4.  Choose a language          : Polish
5.  Detect keyboard layout?    : <Nie>
6.  The origin of the keyboard : Poland
7.  Nazwa hosta                : ubuntu lub inna, którą wolisz
8.   Modyfikuj ręcznie tablicę partycji
9.  Tu musisz wybrać partycję główną-systemową "/" oraz swap
      UWAGA !!! obydwie zostaną sformatowane
10.  Zakończ partycjonowanie i zapisz zmiany na dysku
       Ostatnia szansa, żeby nie formatować (nie skasować sobie czegoś) !!!
11.  Następujące partycje zostaną sformatowane <Tak>
       Formatowanie, instalacja pakietów bazowych ... i tak dalej...
12.  Czy UTC? <Tak>
13.  Użytkownik: lukasz  i hasło **********
14.  Dane serwera pośredniczącego: zostawiam puste
15.  Instalacja programu rozruchowego i... reboot.
16. Ubuntu gotowe... chyba że coś źle poszło... wtedy trzeba
eksperymentować :)

P.S. Poprawcie mnie, jeżeli coś pomyliłem.

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.